hajj hopp in tha lingon fooorääääzt

Hej där!
Kom hem för en liten stund sedan, har hjälpt lillebrosan lite med matten. Man blir nästan avundsjuk på hur lätt det är... Så söt han är, sitter och räknar på fingrarna och kämpar sig igenom tal som "7+8, 7+6, 7+7" osv.. Haha, a man hade ju fått ett starkt mvg i mattematik om proven inehöll det nu!
Åkte till stan förut vid halv fyra och mötte Roxanna, vi gick mest runt, var med Robin (hennes pojkvän), Romario och Menderes en stund, sedan kom Isaac en snabbis. Sedan var vi ensamma igen, drog och käkade pizza och en stund efter det var hon tvungen att åka hem :( Så jag ringde Patricia och träffade henne och Becca en stund, myspys! Nu sitter jag här och saknar min älskling.. :(
Ska nog kolla på Tom och Jerry och trollkarlen från oz hahaha laddade ner den förut, den verkade söt och så! Älskat tecknat, det gamla tecknat, FUCKING HATAR DET NYA!
Anyways, nu har jag iallafall uppdaterat litegranna! Framsteg...

Jag och min sötnos Roxanna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0