People are like chameleon's, they adapt to your favorite color so you'll like them. But eventually, true colors always show.

Hej där!
Sitter hemma hos pappa ochgör inte så speciellt mycket, kom hit förut efter en hel vecka hos mamma!
Denna veckan är verkligen stressig... No redovisning, kommer gå åthelvete" So prov, vi har inte ens gått igenom det vi ska ha men det är tydligen några sidor man ska läsa, så vi får väl se hur det går.... Svenska inlämning som jag gjorde köart idag på lektionen, satt igår länge på kvällen och kämpade med det också! Så det är ju skänt att det är gjort.. Och så Hemkunskapsinlämning på fredag. Men det som jag känner mig mest nervös för är ju No redovisningen och So provet.. Är så sjukt orolig just nu.. jag kuggar totalt i matte och no, fattar inte ett jävla skit.. Och det är två viktiga ämnen, är rädd för att jag inte ska komma in på gymnasiet :'( Har alltid hafft lätt för matte hela låg och mellanstadiet, okej visst jag var mindre d¨och matten var ju lättare, men jag var ändå BRA! Men sen i högstadiet började helvetet.. Aja ska inte trötta ut er på detaljer..
Höstlov nästa vecka, yeeeey!
Bild från i somras, charmigt ser ut som största fjortisen! haha, but belive
me, ni som känner mig vet ju att jag inte är det, trolololol emoface

Kommentarer
Postat av: beccis

hur har din dag varit? :)

2011-10-24 @ 22:25:51
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0