SNACKA OM MAXAT GODISET


HAHAHA, min älskling hade maxat godiset på hemköp igår. Full påse.
Synd bara att vi glömde den hemma hos honom sen, för han sov hos mig. och imorse var han tvungen till att åka tidigt.. Så följde han till vagnen vid halv tio typ.. :/
Sedan vidare hem, la mig i sängen och läste nästan ut "varför gråter inte Emma?" Har bara två och en halv sida typ kvar med "efterord och tack". För er som inte läst boken, läs den! Så underbar men hemsk..
Just nu sitter jag här och väntar på att nerladdningen till "friends with benefits" ska bli klar..
Såg den med älsklingen igår men han dock inte se klart hela så tänkte göra det..
Duschade förut, otroligt skönt. Vet bara inte vad som händer idag... Bara va hemma och ta det lungt..?
Kanske en kvällspromenad med syrran? Aja vi får väl se...
Saknar min älskling redan... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0