What goes around comes back around, my baby

Sitter i sängen hemma hos pappa..
Kom hem vid tjugo i tio.
Min finaste älskling kom till mig runt tre igår och sov sedan hos mig! Alltid lika mysigt.
Idag vaknade jag upp brevid världens finaste, finns inget bättre!
Vi chillade lite och kollade tv, åt frukost, spelade play station, jag vann över honopm tre gånger på bil race hhahaha. Dock fuskade jag lite och tvingade han att stanna sin bil och vänta på mig när jag hade fastnat ahahaha, men han fuskade också! Tog min kontroll på slutet så att hans fulabil skulle komma före mig i mål :( HAHAHA KÄRLEK!
Sedan tog vi en go dusch/bad. Jag städade lite medans nörden satt och spelade...
Sen vid fem drog vi mot stan, Träffade Zhir vid kungsport så drog vi till Donken sedan kom Soheil.
Zhir hade någon konstig grej på sin mobil som man skulle lyssna på och lägga sig ner och blunda, min älskling klarade 1 minut ahahahahah, Soheil klarade typ 6? Och jag alla femton minuter, stolt! hhahaha not..
Men det var bara psykande för att det var samma jävla ljud hela tiden och tröttsamt att bara vänta på ingenting... Hhashaha. Och sedan efteråt får man veta att det tydligen var en "orgasm" jag lyssnat på?? man ba wtf... Lät bara som ett brusande ljud som blev högre och mindre om vartannat och a det var helt cp... Sen chillade vi mest bara, hahahaha dom är sjuka alla tre men så jävla härliga så man dör ju!!
Anyways ska ut och ta mig ett glas cola nu!
Min älskling smsade mig nyss efter typ två timmar för han har spelat, sååå söt blir alltid lika glad när det plingar till i min mobil och det står "sms från älsklingen" ÅÅÅ JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!!!!!
WEEEEEEEEEEEEELL, ANTAR ATT VI HÖRS INOM KORT!!!!!
DET ÄR HÖÖÖÖÖSTLOV, HÄRLIGT? EH JA..

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: nej. inte egentligen. men jag sänkte ljudet ibland eftersom jag inte sett filmen förut. enda gången jag typ hoppade till var när favoritskådisen dog ;)

2011-10-31 @ 07:00:45
URL: http://hanziii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0