Din kärlek var som en plast ros.. såg fin ut men var fake.

Jag förstår inte. Hur man kan gå från att älska någon över allt annat,
till att inte bry sig alls? Du har inte ens sett mig i ögonen och sagt att du inte älskar mig längre...
Du har inte ens skrivit nu i efterhand och frågat hur jag mår eller hur jag har det.
Efter nästan ett halvår, ETT HALVÅR. Och det vi hade har bara gått upp i rök för dig..
Jag mår skitfint vid vissa tillfällen, medans andra knäcker mig helt.
Du var så jävla fin, det är det som gör mest ont.. VAD FAN HÄNDE?
Du var min finaste kärlek...
Det är svårt att gå från någon man älskar mest, till att inte betyda, inte vara någonting....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0