Fryser som ett litet barn...

Ligger i sängen kollar på "världens mest dåligaste pojkvänner, eller vafan det heter.." och har typ ont i magen och mår illa.. Får hoppas på att det går över!
Vart i skolan idag, helt normal dag.
Var en sväng vid kvarnby förut med Jimmy och Jonte och träffade några, sen tillbaka till skolan och hade slöjd!
Bytte ju som sagt till syslöjd från träslöjd för jag inte fick något gjort förra terminen och det gav mig IG...
Men idag efter halva lektionen så gick jag över till träslöjden igen eftersom min syslöjdlärare är största bitchen och man får aldrig hjälp.. Så han såga ut lite till början på en pall! Stolt, mahaha.
Drog hem vid tre, hemma tjugo över, käkade sen däcka jag.
Får la se vad som händer ikväll, är ju sjukt trött.. Men kanske träffa Mikaela en stund!
Aja, orkar inte skriva mer nu..
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0