HATAR DIG

Du är fan störd i hela huvudet. Vem fan tror du att du är?
Mogna kompisar du har, och även du som låter dom ta din mobil och skriva massa jävla skitsnack. Kasta dig och kasta allt vi en gång hade. Äckel
Du är fan störd i hela huvudet. Vem fan tror du att du är?
Mogna kompisar du har, och även du som låter dom ta din mobil och skriva massa jävla skitsnack.
Kasta dig och kasta allt vi en gång hade. Så jävla patetisk. 18 fucking år och beter dig som 12.
Lär dig hur man behandlar andra människor. För du kommer få tillbaka exakt samma skit en dag.
Helt sjukt att jag kunde vara med dig, den gången du grät för mig och bad om en chans.
Dum i huvudet som jag var så gav jag dig chans på chans.
Säger inte att jag alltid gjort rätt mellan dig och mig heller. Men jag har fan aldrig menat att såra dig.
Och allt du gjort har sårat mig. OCH NU. Du låtsas som fucking ingenting, visar ingen medkänsla alls.
Jag har faktiskt varit hon som du en gång låg i samma säng med, som du en gång kysste och sa att du älskade.
Som du en gång sa att du dödade för, och som du en gång sa att du aldrig ville lämna.
Du är myndig, snälla bete dig. Jag har inte gjort dig något och förtjänar inte att bli behandlad så här, EFTER nästan sex månader.
Och nu en månad efter allt så skriver du och din äckliga kompis igen, och jiddrar. Seriöst, vem tror du att du är?
Hoppas du är jävligt nöjd nu. Har inte gråtit på en månad, och nu har du förstört änu mer.
Men detta var absolut sista gången jag någonsin fällde en tår för dig.
Sluta gå runt i kläder du fick utav mig, trash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0