I Göteborg är kärleken fin fin

HALLLÅÅÅÅ
Sorry för dålig uppdatering, men har ej vart hemma!
Helgen har vart chill, vart med bla Gunaj & Malin, Dennis. Emma, Erik, Fredrik,någon Eddie. Men det var ba en stund. Vart med Tom.
Sov inte hemma inatt heller.. ;)
Iallafall, har nyss kommit ur världens skönaste bad! Känns så bra, insmörjd med min goa bodylotion "I love strawberries & milkshake" Den luktar typ alkohol cider hahahaha!
Så nu sitter jag här i bh och trosor och handuken virad runt hövvet. Ska ta mig en pejjttt ;ppPPpp
Sedan böra fixa mig lite och så & sedan dra med mamma och köpa träningskort och träningsskor!
Well well, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Andrea

den är verkligen fantastiskt härlig, har en likadan här hemma :)

2012-01-30 @ 19:44:51
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0