Känner mig fortfarande bakis, varför är jag så trött?

OMG vad död jag är, ligger fortfarande i sängen.. Fast jag har ätit..
DETTA VÄDRET VI HAR ÄR SÅ SJUKT DEPRIMERANDE -.-
Vaknade vid tjugo i två, eller vaknade flera gånger innan men det var då som jag tvingade mig upp..
Måste försöka börja vända tillbaka dygnen snart, eftersom att skolan börjar om en vecka -.-
Anyway, söndagskväll sov jag hos Emma. Igår vid tio i sju träffade jag Jennifer, vi drog hem till min mamma först och hämtade lite grejor, lämnade det hos pappa sedan tog vi spårvagnen och träffade Tom en stund, efter det drog vi och mötte Morris och Andreas! Vid halv elva följde jag och Murad Jennifer hem sedan väntade vi på hans syster som var hos en kompis och sedan gick även jag hem.
Just nu ligger jag som sagt här och väntar på Jennifer. HON ÄR INTE TBK! MOHAHA
Aja orkar inte skriva mer nu, ska ta mig en rök!
Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0