Helgen har vart bra, so faaaar

Heeeeeeeeejj
Sorry för det dåliga uppdaterandet, men har knappt vart hemma, och nu kom jag preci hem..
Och försökte faktiskt uppdatera hos Jennifer förut, men hennes jävla ipad fucka ju ur..
Åh vad jag saknar min Ipad, och min IPHONE.. Mest min Iphone.. 
Men ändå båda.. bebisar :(
 
Igår fredag vart jag och Jennifer på lokalfest vid radiotorget, festen var riktigt seg och så i början, men sen typ vid 12 hittade vi massa goa personer och började snacka och så, så då blev det väldigt mycket roligare!
Hon sov hos mig och vi var hemma kvart, 20 i 3.
Däckade nästan direkt, mamma hade vart så söt och bäddat åt oss.
Hon drog hem vid 1 tiden idag, jag gick upp och gjorde inte så mycket, sen ringde jag henne och fråga om jag kunde komma upp och duscha och tvätta håret, eftersom vårt badrum här hos mamma fortfarande renoveras, och badkaret står på balkongen...LOOOL)
Fett skönt var det, för mitt hår vart som doppat i olja, tvär skabbigt.
Sen på kvällen drog vi till Askim(Snipen) och softade bara med några vänner.
Sen tog vi bussen hem 20 över 12, vart redan då trött som fan.
Så funderar på att sova snart!
Imorgon är det söndag, vilket betyder att det är en dag kvar tills jag börjar jobba igen... Åh orkar inte..
Men det är bara en vecka kvar, så får härda ut! Sen är jag lediiiiiiiiiig! Förutom att jag måste plugga..
Men ska kanske till mormor och morfar imorgon och äta middag vid 4, annars åker jag dit innan en stund för att träffa mina älskade små prinsar en stund.(mina 2 kusiner). Så träffar jag kanske några vänner sen...
 
Men nu pallar jag inte skriva mer.. Men ni får sova så gott, så hörs vi imorgon!
Pease out
 
Tvär coola brudar, heeeeeeeeeeeeelt feta
"We fight for justice"
Endast för våra pojkar, Elias, Jonas & Petar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0