Hemma med Emma pemma fågelskrämma! Oj vad rolig jag var där ;ppPppPPpp

Allt är typ knas nu, känns som jag står i kläm för en massa.
Allt har bivit så konstigt på bara någon dag, det är bäst så här! Men ändå känns allt så konstigt, men det blir ju så när man går från att vara något för t.ex. någon och sen bara ändras allt, och man står mellan 2 olika beslut. Och ändå vill man inte såra någon, men vet inte hur man ska göra och vilken väg man ska ta typ...
AH jag pratar så efterblivet så ni förstår säkert inte, men ah...
Livet är jobbigt ibland, men allt känns typ upp och ner nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra..
Men det kommer bli bra, får helt enkelt låta tiden gå bara...
Sitter hemma hos mig med Emma nu, eller ah ligger i sängen..
Iallfall, vi vart hos ungdomsmottagningen förut och kolla lite grejor, sen på frölunda torg var det tjejer som delade ut såna SB12 sugtabletter, så dom bomba mig med typ 15 paket. Hahaha.
Ahja man behöver ju inte oroa sig för dålig andedräckt ett tag fram över iallafall!
Ska nog ut i köket snart och se om det finns nägot att äta.. Hungrig men ändå inte.. FETT SUGEN PÅ COCA COLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0