Min sexton års dag, vilket betyder att du fattats mig, i 9 hela år....

Idag var det 9 år sen du lämnade mig, 9 år sen som du drogs bort från denna världen, och fick tillbaka dina vackra gömda vingar och flög till ditt eget paradis.
Har under alla år ställt mig frågan, VARFÖR?
Varför på just MIN födelsedag utav alla dagar.. ?
Kan jag skratta och låtsas som ingenting när min födelsedag är din dödsdag?
Men jag vet att du inte tyckte om när jag var ledsen och när jag inte mådde bra, så jag försöker le för din skull.
Men jag Kan inte förstå att det gått hela 9 år sen du lämnade mig. Har kvar älgen som jag fick av dig, den är så gott som ny.
Just denna bilden hänger i mitt gamla rum hos pappa. Men det spelar ingen roll för fet är ju bara saker, men ditt minne och den du var kommer jag alltid bära med mig, inom mig. För alltid!
Jag älskar sig farmor! Rest in pease


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0