Mormor 63 år <3

Finaste underbaraste älskade mormor idag blir du 63 år!
Det är så sjukt hur fantastisk du är, så snäll och givmild mot alla i din närhet. Du sätter alltid alla i din närhet på första plats och gör allt för att andra ska må bra. Du är en riktig glädjespridare, min finaste mormor. Vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig, vad min mamma skulle gjort utan dig. Du har alltid hjälpt oss och sträckt ut en hjälpande hand när vi haft det svårt och haft problem. Aldrig backat undan. Du är den finaste människan jag vet, din insida är utav guld och varje gång jag ser ditt leende och hör ditt skratt blir jag helt varm av lycka. Jag är så stolt över att kunna kalla dig för min mormor. Du är en förebild för många människor. Min uppväxt med dig är något som jag alltid kommer att minnas. När jag var mindre och sov hos dig och morfar, du blev alltid lika glad när någon av barnbarnen ville komma.
Du lät mig välja frukost själv och köpte det dyraste brödet och fikat för bara en kväll. På kvällarna då du alltid läste för mig och var jag rädd fick jag alltid sova mellan dig och morfar. Ibland saknar jag att vara liten, för man kände sig närmare på ett helt annat sätt. Men jag vet att du älskar mig och alltid kommer finnas där. Du är en ängel mormor, grattis på födelsedagen! Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0