Om du har en god vän, ta vara på den

Jag har inget problem med att förlora vänner, vänner som ändå sviker och hugger en i ryggen. Men ska jag vara ärlig? Tror helt ärligt att jag inte skulle klara sv att förlora dig. Visst vi har haft våra fighter, vissa har varat länge och vissa i bara 2 minuter. Men du är den tjejen som aldrig svikit mig, aldrig på det sättet. Du skulle aldrig kunna sjunka så lågt och göra något som du vet att på ett eller annat sätt skulle såra mig. Jag har alltid vetat. Men det har tagit mig 5 hela år att faktiskt inse att du är den mest ärligaste och godhjärtade vännen jag har. Du ställer alltid upp och backar aldrig undan. Jag lovar dig hjärtat, från och med nu så ska jag verkligen försöka göra allt för att dina läppar alltid ska le. Jag vill aldrig förlora dig, vill att vi ska vara vänner livet ut. Du ska vara den som jag alltid skrattar med, den som jag alltid kan ringa och bara gråta med. Precis så som det är nu, vill jag att det ska vara livet ut. Vet att vi knappt ses utanför skolan längre.. Vi måste börja med våra galna grejer som vi alltid har och får för oss igen, allt sjukt vi gjort tillsammans. Hahahah du och jag tillsammans är som helan och halvan. Vi kan skrika på varandra och be varan dra åt helvete, men nästan alla gånger börjar båda 2 skratta och så som vi alltid säger till varandra " du är ju fan störd hahahah"

Du är äkta rakt igenom, du har aldrig sårat mig på det sättet som många andra har. Och det är exakt så en bästavän ska vara. Folk borde ta lärdom utav dig, folk som inte tar vara på en vänskap som är värd allt.
Jennifer Lindfors, du är efterbliven <3 men jag älskar dig mer än mat.. Och då ska du fan känna dig stolt!!!!!

Du är värd allt för mig.

image descriptionimage descriptionimage description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0