Önskelista

Jag fyller ju som sagt år om en vecka, exakt!
Och det enda jag verkligen vill ha är en ny fräsch mobil! Men mina föräldrar tycker att jag är så slarvig och klumpig så dom vågar typ inte köpa en dyyyyyr lur till mig uti fall att den skulle pajja..

Har ju trots allt fått e ny mobil varje födelsedag, så länge jag kan minnas typ.. Och dom har alltid pajjat efter typ ett halvår. Men tror faktiskt att jag skulle va räddare om någon utav dessa! Med både skyddplast och skal!

Men får ju börja någonstans och önska mig pengar... Sen får jag väl spara i miljoner år så jag kan köpa mig en.. Hemskt att vara fattig alltså!!!!

-

Iphone 4s

 

 

Samsung Galaxy Note

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0