The worst part about being strong is that no one ever ask if you're okay.

Hej Hej!
Kom hem vid kvart i 11 kanske.
Träffade Jonas efter skolan, sen kom Robban & sen hämtade vi upp Jennifer.
Kollade Sverige-Island hemma hos Jonas, sverige vann med 3-2. Så ändå bra, dom vann ju... ;)
Sen vid typ 20 över 10, fem i halv kom pappsen och hämtade oss, Tack pappa! Hade aldrig pallat bussen alltså..
Anyway har fixat lite under tiden jag vart hemma.. Gjorde mig en macka för var galet hungrig, även frukost tills imon, packat idrottsväskan, nästan helt iaf och lite så.
Så nu sitter jag här i min säng och kollar på CSI, ska sova snart, börjar 8 imorgon med gjympa! WIIHOOO!! -.-
& slutar 4, NÄSTAN ÖVERDRIVET KUL...
Well well, sov så gott!
Hörs imorgon.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0