TYNNEREDSDAGEN 2012

Hello there!
Idag var det Tynnereds Dagen här i tynnered. En gång om året, där det finns massa stånd. Ni som bor i Göteborg men aldrig vart där det är som (Hammarkulle festivalen). Man kan köpa mat som typ kebab, falafel, korv med bröd. Sockervadd, fika, churros, brända mandlar, kläder, skor, smycken, klockor, man kan spela på massa spelhjul, kasta pil, åka karuseller, osv osv. Sandro från Dead By April var där. Mamma känner honom, han har haft min storasyster på fritids, OCH LÄGENHETEN VI BOR I NU, VAR HANS INNAN, och han har en tatuering på våran trappuppgång "uppgång 4" så jäkla cooolt haha! Vart där med Gunaj, Emma, Erika för det mesta. Även mamma och Danne, och Emilia. Sen träffade man ju en massa där osv. Men tänkte bara slänga upp lite bilder från dagen...
Emma Gunaj och Jag
Jag och snyggingen Sandro ;) (ursäkta mitt ansiktsutryck... haha)
Lycklig Gunaj med Sandro.
Jag och Mattias, även kallad Rezler, goa grannen ;)
Jag gapar med hela munnen och ser ut som en mupp, så det fick ni inte se.... haha
Erika Gunaj & Emma
Emma Danne & Erika.
Mamma & Rezler!
Danne Rezler & Glenn, bästa!
Älskling! Ser ut som en apa..
Gunaj blev väldigt glad när polisen sa att hon fick provsitta i polisbilen.. Haha sötis!
Mamma blev maserad av Åsa haha! (Gunajs mamma)
Även Danne, men finns bara bilder på telefonen..
Chilling in the sun
Under bar dag! Fint väder, go mat, härligt folk, gött häng helt enkelt!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0