HEHEH my dad loves me


  ' alicia säger:

 hej hopp i lingonskogen 

 Jan säger:

 hej.. vad gör ni?

' alicia säger:

 ehm.. emilia ska ut nu i guess, mamma och danne kollar tv och jag sitter här:D ni då?

 Jan säger:
nico sover å jag har precis öppnat paradisasken:)

' alicia säger:

 ehjaskajskaöaäs0fjksajsaklpåsåqäö

tjockis

JAG ÄR SNYGGARE ÄN DIG

 Jan säger:

 jasså ok

' alicia säger:

aa:D

inga invändningar?
Jan säger:

 hehehe nejj

' alicia säger:

heheh tänkte väl det

GOD JUL

Jan säger:

hahah du kommer ju innan dess..

 ' alicia säger:

 aa jag vet, mamma tvingar mig:'(
 HEHEHE NEJ DÅ JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅ MYCKET

fast du älskar mig SÅÅÅÅÅ mycket mer, hehe

svaaarraaa dåååå, annars får du inga julklappar

 Jan säger:

 men jag  håller på med andra saker

' alicia säger:
inget är viktigare än mig, dah

ellerhur?(a)

Du har precis skickat en vibb.

Jan blinkar:

Spela upp "Vattenballong"

' alicia säger:

VISST ÄR INGET VIKTIGARE ÄN MIG?

Jan säger:

 kanske inte:)
' alicia säger:

HEEHHEHHEHEHEHEHEH men jag är forfarande snyggare än dig, mohahha(6)


Kommentarer
Postat av: olle

HAHAHAHA klockrent!:D

2009-12-17 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0