seg tråkig jävla dag, för att ....

God kväll, för det kan man väl säga nu? klockan är ju trots allt närmare 8. Hur som helst så har jag bara varit hemma idag, skulle träffat louise igentligen. Men fick inte tag på henne eftersom att comviq är helt fucked up, kanske inte just erat men flera stycken jag pratat med. Det går varken att skicka sms eller ringa, så stor lust att skjuta nätverket, usch på comviq just nu för tillfället annars är det underbart! Haha jaja hoppas att ni haft en bättre & roligare dag än mig, med mobil som fungerar:( snyft. Jaja jag återkommer nog lite senare, smell you later.


Kommentarer
Postat av: kenny

stackare, det suger!

2009-12-28 @ 01:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0