vart dålig på att uppdatera

Har inte skrivit på ett tag nu, thats bad i know.. jag har blivit jättedåligt på att uppdatera nu för tiden, men det har varit så himla mycket hela tiden runt omkring. Men nu ska jag försöka skriva en liten bit iallafall. Idag vaknade jag och emma av att gustav den idioten ringde och väckte oss klockan halv 9 typ, i was ded! aja kunde ju inte somna om så gick upp och gjorde frukost och kollade på film runt niotiden och vid 12-1 ungefär åkte vi till torget och jag köpte julklapp till min lillebror, och jag och emma köpte bästishalsband hehe så gulligt så! Resten har bara varit en deg kväll, var ute och köpte chips/dipp och julmust förut, höhö tjockisar. Well, har inte så mycket mer att skriva nu, take care.

mememememem
det betyder ingenting


Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

brukar bli så ibland, att man inte orkar uppdatera och så ^

2009-12-12 @ 23:25:12
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh, jag hade sådär förra veckan, ville inte skriva något. Fast jag förstår inte hur du kan vakna så tidigt på en lördag. Jag sov lixom till klockan fem idag (det är iof väldigt sent men ändå)

2009-12-13 @ 00:43:43
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: myself

HAHAHA men jag förstog inte heller det:o

men idioten ringde ju och väckte mig hahaha:D

2009-12-13 @ 11:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0