Har inte skrivit så mycket det sista..

Heeejsan snyggisar, det är tisdag idag och jag kom nyss hem ifrån skolan. Jag försökte skriva igår men min dator flippade totalt så ah.. Men men jag kan ju skriva lite av det som hände igår då. Först var jag i skolan som vanligt, efter det åkte jag hem fast jag träffade louise och adina och jag gick runt med dem på torget en stund och sen vidare hem. När jag kom hem la jag mig i min soffa och kolla på tv på top model. Sen kom mamma in och sa att vi skulle åka till 421 och köpa skor. Det jag köpte blev ett par skit snygga skor för 500 på skopunkten och ett par jeansleggins och en tunikatröja typ ifrån cubus. När jag kom hem till pappa åt jag först mat sen läste jag lite svenska och kollade på hollywoodfruar. Aja anyway, idag är idag och idag har jag också varit i skolan vaknade klockan 7 imorse, TYP PANIK! eftersom att jag måste ut till bussen kvart över, så jag fick verkligen skynda mig. Första lektionen så träffade vi författaren: Johan unenge han tecknar bland annat adam och eva och rosa. Och pratar i cd-böckerna om dem. Han var sjukt rolig, trodde inte att det skulle vara så kul och sitta och lyssna där men det var det faktiskt;o Jaja nu är jag iallafall hemma och idag måste jag plugga som f*n till spanskaprovet på fredag, det är överdrivet mycket vi har tills dess, men men vad ska man göra:( Hoppas att ni mår bra, och förlåt igen för en dålig uppdatering. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0