söndag morgon

Hej sötnosar, nu är det söndag morgon jag vaknade runt elva och gick upp och åt. Jag gillar inte söndagar.. Det är skola imon, ännu mer läxor och ännu mer prov kill me. Idag måste jag typ hem till pappa och fixa något på datorn till utvecklingsamtalet som tydligen eleverna ska hålla i, ganska korkat i think! Jaja hur som helst, lite senare kanske jag träffar emma eller någon har fortfarande inga direkta planer för idag, eller jo jag måste plugga.. Får se om det blir av :p Jag orkar verkligen inte, jag vill ha SOMMARLOV! årets höjdpunkt. Jaja nu ska jag väll fortsätta kolla på tv och sitta lite vid datorn sen blir det troligtvist att gå över till pappsen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0