HELLO BITCHES!

Idag är det måndag, men det spelar ingen roll eftersom att det är påsklov! Det blev ju ingen "påskmiddag" i lördags och sådära, så därför blir det de idag! Jo föresten, till en viss person, en dryg jävla stockholmare, som skrev så "gulligt" om mig i sin blogg, har jag bara en sak att säga! Skaffa dig en hobby, så slipper din fritid kretsa runt mig ;) Jag visste att många stockholmare var rent utav dryyyyyyyyyyyyga, men varför!? haha. Varför tror ni att ni är så fucking speciella? För att eran stad är huvudstaden? För att ni har kungen? gröna lund? Tunnlebanor? ett sämre beteende? Snälla säg mig, vad det är som ni i stockholm har som gör oss göteborgare så "avundsjuka" !?!? Huvudstad eller inte, shit the same? vi bor alla i svergie och det är ett jävla land. Kungen? Jag har egentligen inga ord för det men, jag kan ju säga att vi är glada över att han bor i stockholm, vi behöver inte honom här;) Gröna lund? Ojojoj, har göteborg inte liseberg kanske?!?! Flera gånger större, och hundra gånger bättre :) Tunnelbanor? Hahaha det är ju bara pinsamt att ens dra in, när det finns både buss/tåg/spårvag/bil osv att ta sig fram på, här med;) Och till sist ett sämre beteende, jag ska inte säga att folk från göteborg inte kan vara stora i käften. Men i varje bråk som handlar mellan en göteborgare och en stockholmare, så drar ni i stockholm nästan ALLTID in eran jävla stad. Det är något som ni borde sluta vet, ni gör det bara pinsamt för er själva!;)

Ja hörni, detta inlägget skulle ju inte ens handla om någon stad överhuvudtaget, men så kom jag att tänka på det! Och föresten, stockholmare som läser det här, det menas inte till er alla! Ni vet ju själva hur ni är som person ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0