Godnatt bloggen!

Godkväll raringar!
Hoppas att allt är bra med er!
Åkte in mot stan för andra gången, runt sju för att möta Emma, vi mötte hennes bror och han bjöd på macdonalds mat.
Underbar prick detdär! Vi tog bussen hem vid nio, var hemma lite efter halv tio.
Satte mig hos mamma och Danne i soffan och kollade på "Irene huss" Grym serie detdär, eller vad man ska kalla det för, är typ som beck och wallander filmerna!
Just nu ligger jag i min gosiga säng som är väldigt liiiiiten, hoppas på en ny vääääldigt snart!
Kollar på CSI och funderar på att sova snart, skola imorgon börjar tio i tio.
Låter ju som rena drömmen, men slutar typ fyra varje dag också.... DAMP JAG FICK NÄR JAG SÅG SCHEMAT..




Vi hörs imorgon gullefjun! Puss. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar :)

allt bra ?

2010-08-30 @ 05:50:26
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0