it's time to get ready

Hi guys!
Dålig uppadatering, i know.
Har inte orkat eller hunnit.

Gårdagen: Vaknade upp vid mina vanliga tider ungefär, träffade Emma vid tre, halv fyra.
Vi möttes utanför hemköp.
Köpte potatissallad, chips, läsk, marabouchoklad, dipp och gräddfil.
Sedan gick vi upp mot henne, låg i hennes säng och kollade one three hill medans hon åt och diskade..
Efter det drog vi hem mot mig, fast först in till hemköp. Emma köpte en till fruktsoda/sockerdricka 2 energidryck och en tuggumi extra påse.
När vi kommit hem till mig sitter vi och degar framför Johny Bravo, Lizzie Mcguire och käkar oss fetare...
Vid halv sju åker vi in mot stan, vi hade inget annat för oss så vi gick mest runt och snackade, köpte glass, pommes och lite så. Feta av oss, hihi.
Vid tio drog vi mot torget, träffade Elinor, var med henne tills elva tills vi tillslut drog hem.
Vi somnade efter fem... HAHAHA vi hade så galet kul. Fick ont i magen efter allt skratt.. Haha.
Anyway. Sitter här i handuk, så jag ska ta på mig nu!
Men vi hörs igen senare...

btw. Välkommen till världen syssling, Leon. Kom i onsdags. Love

Kommentarer
Postat av: path

du e duktigt på att srkiva texter ex den om ditt liv

2010-08-07 @ 18:25:48
URL: http://ppath.blogg.se/
Postat av: Sanna

Allt bra idag? :)

2010-08-07 @ 23:19:52
URL: http://sannaniemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0