Min dator har virus, seeegt!

ÅÅÅÅH vad sur jag blir! Skrev nyss ett långt jävla inlägg om hur min dag och varför
jag varit så dålig på att uppdatera och en massa andra saker. Men det raderades.
Åh jag blir så jäkla sur! Kortfattat har jag idag varit med mamma och danne hos stefan och
lena och ätit efter det när vi kommit hem hjälpte mamma mig med engelskaläxan och vi var
klara precis till köping började! HAHAH så goa va. Nu sitter jag här med mammas dator och
kollar på wallander, eftersom att min dator har virus:( Joakim kanske kan komma ner någon
dag och kolla om han kanske kan fixa det annars får vi försöka lösa det på något annat sätt..
Imorgon börjar jag tjugo i tio med läxhjälp först. Måste plugga matte.. suck! Om en stund blir det att packa för imorgon är det pappavecka igen, hoppas att ni mår bra med mig är det helt okej!JA NI Imorgon är det februari, det går foooooooort somsagt! Nu ska jag fortsätta med det jag gör, vi hörs igen imorgon! Puss

Åh vad jag saknar dig. älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-02-04 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0