gårdsfest



Robban och Danne!


Snyggingarna igen! Hahaha


Danne och Åsa!


Haha, söta!


Älskar dig Danne!


BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRS! mohaha


Mamma och Emms!



Min dag:
Träffade Alicia vid tio över ett, vi drog till näset, badade och schteeekte lagom mycket. Vi var där med Emilia och Marielle. Emilia är min syster och Marielle Alicias syster. Marielle och Alicia är mina snygga kusiner ;)
Var hemma runt sju och då var det gårdsfest på gården. Grillning och skööj med gott folk!

Emma sover här toonight! Och imorgon blir det näset again, med Alicia. Troligtvist Emilia och Marielle också.
Orkar inte uppdatera mer eller lägga upp fler bilder, så vi hörs senare! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt :) jag har städat, varit med kompisar, tänkte bada men det blev mulet så orkade inte haha =)

2010-07-04 @ 00:50:46
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0