GODKVÄLLENS OCH GODNATTENS ;)

Försökte skriva förut efter skolan men mitt internet laggade.
Så det funkade inte!
Idag har jag varit i skolan, som vanligt.
När jag kom hem gjorde jag svenskaläxan tills imon och kollade igenom matten.
Jag har föresten klippt mig idag!
Jag mamma och Danne åkte iväg till Annika och Bosse förut och var där i några timmar.
Dom är så underbara! Kan verkligen snacka med dem om allt, verkligen allt.
Hur som haver så sitter jag och kollar på andra avenyn nu, gör ju alltid det på datorn men eftersom internetet inte fungerade förut så gick det helt enkelt inte. Ni får ha det så jättebra så höres vi imorgon!;)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2010-03-11 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0