Hello bitches!

Kom hem ifrån stan för en stund sen.
Dagen började som vanligt med skolan, helt okej dag.
Förutom att jag hatar min matte/no lärare.
Blev utskickad när jag inte ens gjort någonting, so fucked up!
Så jag stack hem, eller ah åkte med bussen till frölunda torg.
Funderade på att dra hem. Men åkte ändå tillbaka till skolan, till so och engelska lektionerna!  trötter som fan today!:D Så blir inte att jag lämnar mitt hus ikväll! NO NO NO
Dagens köp: En DREAM MATTE mouse och en COMPACT POWDER!
Hur som haver, nu ska jag fixa iordning lite här!
SMELL YOU LATER

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Sv: TAACK (: Detsamma måste jag ju då få lov att säga

2010-03-20 @ 13:53:22
URL: http://lovisahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0