FRÅGOR OCH SVAR, DEL 2.

Postat av: ebba tha coolish
varför är du bäst :)?

svar: Haha är jag inte. du kan va :)

Postat av: D A N I E L A ♥
- tre saker du inte kan leva utan?
- hur ser en perfekt dag ut för dig?

1. familjen vännerna & musiken
2. Beror helt på! Sommar & sol är alltid ett plus :)

Postat av: Sanna
Favoritblogg?

Svar: MIN EGEN SÅKLART!=D haha men min favoritblogg? hm.. Vet inte ;)

Postat av: johaanna
Vad fick dig att börja blogga?
Hur länge har du gjort det?
Följer du några av de stora bloggarna som kissie och dom? :)

1. Jag vet inte, började bara.
2. 8 månader ungefär
9. Följer & följer, läser gör jag då och då;)
Postat av: Bella
Postat av: axel
Varför är jag bäst i världen?

Svar: Du bara är det
Postat av: Malin
Singel eller förhållande? :)

Svar: Det beror helt på, ibland är det faktiskt sköönt att vara singel! Men förhållande är bra vid vissa tillfällen de också, om det verkligen känns att det är rätt..
Postat av: Jeanette
Cola eller fanta?

Svar: Cola för det mesta! Men jag ÄLSKAR fanta exotic.
Postat av: Bella
vilka bloggar läser du?
vad är dit mål med din blogg?
vad är det bästa med att vara dig? ;D

1. Mina vänners, folk som kommenterar min blogg, ibland även storbloggare/svallerbloggar och modebloggar.
2. Att skriva det jag känner, det jag själv vill få ut. Skriver endast för min skull, inte för att bli sveriges största bloggerska!
3. Jag har inget starkt självförtroende precis. Men det bästa är att jag har världens underbaraste vänner & familj.
Postat av: sarah
brunett eller blond på killar? :)

Svar: Uhm.. Beror väl helt på det dom passar bäst i!?
Postat av: putte
hur ser en perfekt fille ut för dig ;)?

Svar: Ingen är perfekt. Kan inte utrycka mig riktigt där i bloggen. Men han ska vara, underbar (L)

Postat av: Ellinor
Har du någon pojkvän? (:

Svar: Nope
Postat av: Girly
Ska du göra något/ resa i sommar?

Svar: Tror inte det! När det ändå är sommar i sverige, stannar jag heelst hemma!;)

Postat av: ben
Är du nöjd med dig sjäv? (:

Svar: Nöjd & nöjd, man ska ju inte hålla på att klaga på sig själv hela tiden..
Inte så precis att jag tycker att jag är snyggast i världen, men heelt onöjd är jag inte.
Postat av: M A R I E
Vilken plattång använder du?
Vilken mascara tkr du är bäst?:D
och bästa bloggen?
PUSS SÖT

1. För tillfället suger min, det var en "speciell plattång" Från början.. Dyr & man kunde ändra grader på den..
Men det pajade när jag tappat den i golvet några gånger. Så nu har den bränt sönder mit hår.. Så för tillfället plattar jag inte håret. Ska klippa mig snart! Men jag plattar håret på vissa ställen ibland.
2. Vet inte, finns så många!
3. Har ingen speciell favorit

Postat av: nathalie
Vem är din stilförebild?

Svar: Jag vet inte...
Postat av: Miss C
drömyrke?
favoritdjur?
idrottar dU?

1. 3 st. Skådespelare(kommer aldrig hända) Sångerska(Kommer defenetivt aldrig att hända) Polis( Jag vill inte dö..) HIHI.
2. Katt
3. Nej ;$

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- härliga svar:)

2010-03-02 @ 19:00:26
URL: http://danielas.se
Postat av: Miss C

klart du kan bli skådespelerska!?

2010-03-02 @ 19:55:32
URL: http://missc.devote.se
Postat av: Girly

Kul med svar:) Nu vet man lite mer:) Kram Girly

2010-03-02 @ 20:37:53
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0