Måndag kväll.

I'm a little bit of tired

Ligger i sängen i underkläder och funderar på att fixa iordning inför kvällen!
Seg som jag alltid är kommer jag vara klar vid tolv någon gång..
Idag har jag haft en helt underbar dag!
Direkt efter skolan drog jag och Snoffsen in till the citty för att shoppa!
Fick med mig en sommarklänning ifrån Tessie och en döskallesjal från Bling.
Bilder kommer efter detta inlägget! Vi skulle fikat egentligen men båda två var så jäkla hungriga, så tjockisätare som vi är hamnade vi på mcdonalds med varsin lilla menyn. Har inte käkat där på flera veckor inte en lien grej. Eftersom det gått mycket på nyheterna om att det är gammal mat som serveras osv. Uek.
Vi tog spårvagnen från brunsparken till frölunda torg och sedan bussen vidare till eklanda.
Där mötte vi Simon, och hamnade på gården tillsammans med Simon, Sofie, Philip, Filip, William, Jesper, Marcus, Anna, Anna, Frida, Max, Danjel osv. Riktigt Nice faktiskt!
Åkte hem och nu sitter ligger jag här! Ska in och tvätta fötterna nu... Hehehe.


Peeeeeeeeeace



Snoffsis babe


Simon och Jesper.
Och ja dom är tillsammans!! Grattis gullpojkar!


Kommentarer
Postat av: sofie

jag älskar dig alicia

2010-06-02 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0