Saturday.

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering av bloggen, har inte haft orken.
Vaknade upp brevid Emma imorse, vi har inte gjort något speciellt.
Reste mig nyss från sängen efter att ha kollat på lilla jönssonligan tillsammans med henne.
Nu har hon gått, ska åka och möta Rebeca om en stund. Fy farao vad jag saknar henne!
Har inte träffat henne sedan i december.. Och vi har inte umgåts riktigt sedan i sommras..
Måste sätta igång och plugga lite också.. Får väl göra lite ikväll och imorgon!
Det är lördag idag, vilket betyder att man får sova ut imorgon också.
Tror att efter jag varit med Rebeca ska jag åka hem och lägga mig i sängen och kolla på någon mysig film! Justeja, hittade föresten en plattång igår! Och två par hotpans. Men får det inte förens på onsdag ;) Längtar tills min födelsedag! Ny mobil, plattång, pengar, all uppmärksamhet, haha right!;)
Nej men nu ska jag fixa mig lite! Vi hörs senare snyggisar


Jag älskar dig, finaste du.

Kommentarer
Postat av: rebecca

i love you too! vi måste ses snart igen <3

2010-05-22 @ 00:38:59
Postat av: Maxtine

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-19 @ 21:27:12
URL: http://maxtine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0