17:58

Å min herre.. Vart fan tog mitt lov vägen? Det har gått så sjukt snabbt, vad blev allt av?
Självklart har jag inte pluggat något heller som jag svor på att göra ...
Sitter brevid matteboken i sängen och har lyckats plugga en sida iallafall..
Nu under veckan måste jag verkligen plugga, måste ta tag i skolan och det börjar imon!
Trots att jag är så jävla skoltrött och bara vill från lektionerna så får jag bita ihop..
Det funkar liksom inte.. Tänker inte låta mina första betyg vara IG i alltihop.....

Aja, måste göra mig iordning nu..
Ska ta bussen om fyrtio minuter typ. Ska möta upp Emma och Veronica och sedan åka med Veronica til centralen.

Se you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0