söndag kväll

Kom hem från gymmet runt kvart i åtta, åt och sedan färgade Emma mitt hår. Så det är mörkbrunt nu. Tvär skönt eftersom att jag hade en äcklig utväx innan. Syrran kommer in hit om en stund och då ska hon sätta i hårförlängning på mig vilket också är väldigt skönt eftersom jag haft kort hår så länge nu.

Det var så jäkla skönt att träna. Men eftersom jag fått dubbelt så sämre kondition än vad jag hade innan jag började röka så var det rätt så jobbigt. Sprang på bandet i en halvtimme, tränade mage armar rygg och bröst tror jag det var. Egentligen får jag inte träna utan målsman för jag är inte femton än, mend det gick tydligen nu. Men när är femton, jäklar vad jag och Emma ska träna! Så får träna med mamma fram tills dess, men det är ju helt okej det med!
Aja, ska platta färdigt mitt hår nu så Emilia kan fixa med löshåret!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur har din dag varit med första advent och så? :)

2010-11-29 @ 00:31:17
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Angelina

sent sv: aa, det är den!! :D

2010-11-29 @ 08:52:20
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0