GO HELG

Nu är jag hemma! Eller har varit hemma i en halvtimme ungefär.
En galen och händelserik helg! Tja, fredagen vet ni ju redan.
Igår när jag och Julia vaknat åkte vi mot henne, lite jobbiga grejer hände så vi kom inte iväg förens typ sex.
Vi drog mot mölndals bro med Maria "Julias lillasyster" och hennes kompisar, var med dom en stund. Träffade på lite folk och sedan tog vi pendeln mot stan, sedan vidare till backaplan. Mötte upp två idioter som inte är värda att nämnas. Men kvällen var bra, blev dålig och slutade med att jag Julia och Maria låg och snackade en massa skit om allt och ingenting, sedan satte vi på en film och somnade. Har jääääkligt ont i ryggen nu eftersom att jag och Maria låg på en liten bäddmadrass som knarrade så inåt helvete.. eftersom att vi låg mot byrån och ingen av oss pallade dra ut den. Vaknade ett flertal gånger, men jag kunde sova ändå.
Tog bussen vid halv fyra och mötte Sara, pratade lite med henne och nu är jag hemma!
Ska fixa iordning mig lite och sedan träffa Emma!
Måste egentligen plugga, engelska prov nu på tisdag. Men jag är så galet trött på allt som har med skolan att göra.. UÄK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0