AWESOME DAAAAY

Underbart att stå i Gais klacken, och skrika sig hes.
Underbart att få se gais göra fyra mål, underbart att få se dom vinna och krossa Trelleborg.
Underbart, älskade grönsvart!


Efter matchen, mötte vi upp några. Sen drog jag och Angelica mot donken och käkade, sen träffade vi några till och sen mötte vi upp hennes pojkvän vid domkyrkan. Satt där ett tag och ba babblade, sedan tog vi ettan hem. Frös som en istapp på mount everest... Hade bara jeansjackan, och på kvällen var det ju kyligt men på dagen var det sjukt härligt verkligen! Låg i sängen och degade till en film, och mötte upp min älsklings Tobbe vid nio, vi var först uppe i smycke, satt på en bänk och bara snackade, gungade lite och sen drog vi hem till honom haha:D
Har varit där tills nu,  riktigt go dag faktiskt! Värd match, underbar kväll med bästa.


TO ME LOVE YA BABE

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Eller hur då! :-D Har dock lite svårt att bestämma mig för vilket av dem jag ska klicka hem.. haha

2011-04-10 @ 01:29:51
URL: http://jennifashion.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0