F M L

Åh jag är helt död...
Första dagen på sommarskolan idag. Ett konferans ställe ute i Torrekulla???
TÄCKNINGEN FUNKADE INTE ENS! BARA LITE DÅ OCH DÅ... FATTA OM MAN BLEV ARG!!!
Plus att vi ska på en ipad för hela året i nian men är inte säkert att vi får den denna veckan för det var något fel med leveransen... Så det är ett kanske att vi får den tills skolan börjar, man ba hur svårt kan det va?
Vi slutade iallafall vid tre och då kom en buss och hämtade oss till Mölndals station sedan vidare med bussen hem och jag däckade nästan direkt... Var as trött för att jag inte kunde somna i natt.. Så när jag kom hem så somnade jag och sov till kvart i åtta. Vilket inte är så bra... Kommer inte kunna somna i natt så kommer jag ha samma problem imon.. FML.
Har lite ont i mitt huvud nu och är rätt så hungrig... Får väl göra mig något att äta, om jag orkar...
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

sackare :S

hoppas på bättre sömn inatt

2011-08-08 @ 20:42:15
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0