IN MY BEEED

Ligger i min säng med min söta lilla bärbara dator och kollar på Harry Potter och dösrelikerna del 1, eller ah halvkollar just nu... Men men..
Min älskling är så söt, han har fixat min dator, kommer ni ihåg att jag skrivit innan att jag inte kunnat använda min bärbara för att den har varit helt fucked up med massa virus så den stannar hela tiden!?
Daddy fixade lite småplock och tog bort typ "flipptoast" eller vafan det hette som jag laddat ner och då blev den lite snabbare, men nu har min älskling fixat den helt så den e laaagom snabb och funkar precis som den ska! HAPPY :D Plus att jag får min IPAD snart!
Känns jättetomt i min säng just nu... Saknar min älskling :(
Han glömde sit vax och sin tröja här haha... Så här ligger jag med hans tröja på mig, känns bra när han inte är nära...
Aja okej nu babblar jag bara på och typ tycker synd om mig själv...
Så vi hörs imorgon!
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0