förkrossad

Sitter här och lyssnar på lite deppmusik..
Mår hur skit just nu.. Vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara fly här ifrån till en bättre plats.
Vet inte vad jag ska göra för att göra allting bra, jag vet inte ens vad jag gjort.. Det har inte ens hänt någonting så det kan inte sluta såhär.. Det får inte det. Jag vet att du läser, eller iallafall tror jag det, så snälla jag ber dig som jag redan gjort tusen gånger, ge oss en chans. För du har väl inte slutat älska mig på en dag? Du är det bästa jag har och jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig. Du är den enda för mig. Jag känner mig helt förkrossad utan dig, känner hur min styrka bara blir svagare och svagare. Jag mår illa, yrar, ont i huvudet och hela kroppen och så är jag så jäkla trött.. Skulle göra vad som helst för att bara få ett sms från dig där det typ stod "Vi ger oss en chans, jag älskar dig" Och att vi ska kunna va som vi var för några dagar sen... Då du fråga hur jag mådde, sa att du älskade mig, och alltid vill vara med mig...
Jag förstår inte, jag trodde jag var den enda för dig, har aldrig känt mig så väderfull för någon innan :(
Mitt liv rasar samman utan dig, OCH DET ÄR FAKTA..
JAG KAN INTE LEVA UTAN DIG..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0