tisdag kväll

Hej på er!
Nu sitter jag hemma hos pappa, har vart vid tvn sedan klockan åtta och datorn bara i pauserna!
Först Sofias Änglar och efter det Den hemliga miljonären, det kan faktiskt vara riktigt sorgligt! Och bland annat detta på den hemliga miljonären nu det senaste två avsnitten har dom varit volentärer i göteborg för hemlösa. Det verkar så himla kul att få hjälpa till när man ser det på tv, skulle inte precis backa att söka prao plats där, men tror dock att jag är för ung... Men det skulle nog vara otroligt häftigt! Att få servera hemlösa mat, prata med dom och se till att dom har varma kläder osv! Tycker världen borde göra mer än vad vi gör. Det är sjukt hur många som faktiskt inte har något hem, knappt några varma kläder och lever på kanske en hundring eller två i veckan? medans andra bor i stora lyxvillor, eller iallafall har ett varmt och tryggt hem att komma hem till. Det är fel..

Anyway,
sedan jag kom hem från ondontologen förut har jag bara sovit, vaknade helt vid två tiden men var ändå helt slut... Skulle egentligen träffat Alicia idag men var alldeles för trött för att åka till olskroken så det får bli en annan gång!

Det känns verkligen så sjukt konstigt i min munn. Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur det ser ut, men hittade en bild på google. Hoppas det är okej för den människan som (munnen) tillhör att jag lägger ut bilden.

Det är det här som dom påbörjat nu..
Och det känns så jäkla konstigt. Måste vara jätteförsiktig när jag tuggar, + att det är jättelätt att det jag äter fastnar så jag får typ dricka hela tiden... Haha :( Hoppas jag vänjer mig! Ska tillbaka till ondontologen på torsdag, då dom börjar sätta på tandställningen, på tänderna.. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0