BITCHES ÖVERALLT

Jesus Kristus, vad fan är det här?
Jag orkar inte med mer drama, all the time.
Så jävla mycket drama omkring mig.
Något nytt händer hela tiden, och jag som trodde att det löst sig.
Egentligen skiter jag i det, jag skrattar, precis som en hel del andra för att det är så oerhört pinsamt.
Men ändå tänker jag på saker som hänt, och att du ändå umgås med dom.
Jag kan inte bestämma något sådant som vem eller vilka mina kompisar ska umgås med, men man kan väl önska att det såg annorlunda ut? och att vissa saker inte var som dom är. Utan bra, bättre än vad det är nu.
Jag har aldrig varit med om såhär mycket skit samtidigt, på så kort tid. Så mycket drama, helt sjukt!
Egentligen borde jag radera allting, nummer, facebook, msn. ALLT. men vad hjälper det? det du gjort sitter ju för alltid kvar. Och sedan får man alltid höra något från dig eller se något, eftersom att vi känner vissa samma personer.
Tänk om man fick ändra på saker, saker som hänt. Jag hade gått tillbaka och ändrat på precis ALLT som hände, just de kvällarna jag var med dig och allting efter det. Jag hade mått så jävla bra, inte behövt gå igenom allt det här och få uppleva det jag gjorde. Men men, nu är det som det är och man gör sina misstag. Detta är något jag får leva med.
Drama is a bitch I've been there too many times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0