CHILLING DILLING I SOFFAN

Hejsan Hoppsan lillebror!
Förlåt för att jag inte varit så aktiv med bloggen, har inte hunnit med den typ.
Plus att min dator hos mama har fått virus så den funkar inte... Får försöka fixa det...
Träffade älsklingen igår, det var soligt och varmt och vi möttes i stan. Han skulle äta och sedan mötte vi upp Adam... Vi gjorde inte så direkt mycket, satt på gräset och softade och efter ett tag följde vi Adam till spårvagnen och bestämde oss för vad vi skulle göra, tillslut åkte vi hem till honom. Var där en stund och sedan vidare in mot stan, käkade och sedan kom syrran och var med oss ett tag. Sedan åkte vi hem runt tjugo i tolv och var hemma fem över tolv typ. Sitter just nu i soffan och degar, ska väl fixa mig snart. Det är jäkligt tråkigt väder ute...
Idag ska jag träffa Wille, och Emma en stund tror jag. A whatever vi hörs kanske lite senare! Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0