DET EKAR ÖVER HELA STADEN

WOHOOOOOOOOOOOOO! som sagt så är gothiaveckan här och man ser alla lättklädda tjejer med tjugo kilo smink påväg för att ragga upp kåta killar som är ute efter pussy, fast jag ska inte säga något... Hade säkert vart där om jag inte haft min underbara pojkvän.. Vilket jag är överlycklig för att jag har.. Men de som går varje jävla kväll och springer runt i bh och trosor och knullar mot väggar, det är bara to much........
Anyway idag har jag vart med Emma och min älskling, sedan drog han och träffade sina kompisar och jag och Emma drog till Heden, träffade massa saknade sötnosar där, hur många som helst var där.. Vi drog efter ett tag tillbaka mot stan och träffade min älskling med hans kompisar, sedan kom Angelica (Emmas kompis) och dom åkte hem till Emma efter en stund och Willes kompisar drog, sedan var vi lite i stan, träffade syrran och Marielle och tjötade lite med dom, sedan drog vi till länsmansgården och träffade ett par andra av hans kompisar, as goa typer haha! Sedan följde han mig till stan, käkade donken och sedan tog bussen hem. Fast det var någon jävla idiot snubbe som var påtänd eller något? full? dum i huvudet? a iallafall.. Som började hålla fast o Wille, tog hans fot mellan Willes ben och sa "kolla ner kolla ner" och jag trodde att dom kände varan så jag fattade ingenting.. Sedan började jag fatta, han försökte sno Willes mobil och tog ner händerna i hans fickor.. Man såg verkligen hur arg han blev och bara ville mörda honom.. Så drog honom därifrån och övertalade honom att inte gå tillbaka. DRAMA DRAMA DRAMA. Sedan kom inte bussen halv tolv från torget heller så pappa hämtade mig tjugo i.
Sedan har jag mest suttit vid datorn, var ute och mötte syrran för en stund sedan och nu sitter jag här och pratar med min älskling, världens sötaste!

En glad cheeeeeeey

Kommentarer
Postat av: nutjarin - bloggare från Strängnäs

sv: det är bara bra :)

sover du inte än?:)

2011-07-20 @ 02:53:38
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/
Postat av: nutjarin - bloggare från Strängnäs

sv; haha neej xd

jag kunde inte! haha helt sjukt, har vänt på dygnet heelt åt hållet:P

2011-07-20 @ 02:58:36
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/
Postat av: nutjarin - bloggare från Strängnäs

sv: När vaknade dudå?:)

2011-07-20 @ 12:25:55
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0