I asked god to protect me from fake people, and I started losing friends.

Hej hej...
Vart en lång men även kort dag..
Vaknade upp brevid Jennifer, först vid halv elva av ett ganska jobbigt samtal från mamma..
Men det ska väl lösa sig det med..
Vi var hemma hos mig tills sex och degade vid datorn till filmer och så.
Vi laddade ner den nya Irene Huss filmen "De som vakar i mörkret". Den var helt okej faktiskt.
Sedan vid sex drog vi hem till henne, hon käkade lite sedan somnade jag i hennes säng för jag var så sjukt trött och steg upp helt vid halv nio. Vi gick till frölunda torg, sedan tog vi spårvagnen in till stan. In på fyra gott, sedan spårvagnen mot väderil för att träffa älskling. Han följde med mig till stan för att det hänt lite saker och så. Sedan från stan åkte han med mig hem för att han inte ville att jag skulle åka själv, vart lite ledsen och sådära.
Så vi mötte upp syrran och Marielle och sedan gick vi vidare hem till pappsen och sedan körde pappa hem honom vid tio över två, lovar precis allt dom snackade om handlade om dataspel fotboll och bensin? -.-
Anyway.. Tror jag ska lägga mig om en stund.. Precis krigat och dödat något grönt flyfande som satt i mitt tak, slog ner den med kudden så den landa i sängen, äckligt... sedan mörda jag den med en liter papper... Och nu simmar den väl omkring i avloppet någonstans...
Saknar min älskling redan :(
Tror jag ska sova snart... Vart en jobbig dag.. Är iofs en ny dag nu men iallafall!
Hörs imorgon..

I asked god to protect me from fake people,
and I started losing friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0