you can be a sweet dream, or a beautiful nightmare

CHA CHA BITCHES.
haha just kidding....
Vad har ni haft för er idag då? Själv har man vart i skolan, fått MVG på svenskaprovet så vart ju redigt glad!:D Men sen var det no provet då... SVARADE INTE PÅ NÅGONTING... Förstod seriöst INGENTING!
Niorna hade plojjfoto idag, hahaha fyfan vad charmiga dom var! Redigt goa alltså ;)
Anyway, efter skolan åkte jag med min kära vän Cissi till her place. Vi maxade maten och hyrde någon "japansk" skräckfilm, tycker dock inte att den var så läskig bara tråkig och lite CP. De pratade "japanska/kinesiska, blandat med engelska i varenda mening. MAN BA WHAT!?
Tog bussen hem vid sex, mötte Danne på torget för vi skulle handla "matsäck" till mig för vi har friluftsdag med skolan imorgon. Eller det är iofs olika saker alla valt. Fick "dans och bollsport?!" Hade dock inte valt det som förstaval... Men vad ska man göra..? Börjar ändå tio så det är ju nice.
HAHAH iallafall när jag och Danne skulle handla så gick vi in i affären och det enda vi hade med oss ut var kladdkaka grädde och semlor, OCH FY FÖR SEMLOR blev kladdkaka för min och Dannes del. Så kommer vi ut till bilen och när vi nästan är hemma säger jag " MEN HALLÅ MATSÄCKEN DÅ???" och Danne blir ju en aning irriterad för att jag är så glömsk och det var ju därför jag mötte upp honom? HAHA VIRRIGT...
Så vi åkte in på smycke och köpte lite matsäck!
Kom hem, kolla lite tv med mami och sen drog jag ut vid halv nio oh träffade Emelie och hennes gosiga hund Leija för ett tag. Kom hem runt tio kvart över nio, Gunaj ringde mig ungefär då och vi prata en liten stund, saknar tjejen redigt! Har ju dock känt varandra sedan 2 års ålder och bor 4 minuter ifrån varandra och ses aldrig... Men det får vi göra snart!:D
Gudars vad jag babblar på... Ligger iallafall i min säng just nu och softilerar på livet, Haha tönt...
Nä nu ska jag sluta skriva..... HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0