ånger kärlek svett & tårar

Kanske inte har berättat det, men vi har haft spanjorer som bott hos vissa i åttan nu sedan förra onsdag kväll.
Dum i huvudet som jag är valde jag att inte ha någon spanjor hos mig, hatar mig själv för detta är så grymt ledsen! Det betyder alltså nu att jag inte får åka med till spanien i nian och träffa dom igen..
Vart en grymt go vecka! Men kvällen var ändå bäst, hade avslutningsfest, grym musik och bäst Hebbe var DJ! Dansade som aldrig förr, har ont i hela kroppen och mina fötter är helt jävla döda, har skav på hela fötterna... DANSAR ALDRIG MER SÅ LÄNGE I KLACKSKOR! FY FARAO.
Och när det var slut var ju fan värst, alla spanjorer stod på scenen för att få pressenter och tacka för tiden..
Så börja en efter en gråta, dom ville verkligen inte hem.. Så börja självklart alla andra också gråta, hatar att se andra gråta så fällde några tårar jag med. Kommer verkligen sakna dessa människor, så otroligt sköna va! Fy fan vad arg jag är på mig själv...
Men vem vet, kanske träffas igen. Får hålla kontakten med dom via facebook!

Jag och Jennifer innan vi drog.

Älskar dig charmtrollet!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag?:)



Nu kan du ta chansen att vinna veckans bloggintervju, där jag ställer frågor om dig och publcerar detta på bloggen; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment



Du kan även ta chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-13 @ 13:45:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0