död

Jag orkar inte mer.. Jag känner mig som världens mest väderlösaste människa. Allting jag gör blir bara fel hela tiden och det känns som att jag sabbar och står i vägen för varenda människa..
Jag vet inte vad jag ska göra för att bli en bättre människa, jag försöker hela tiden. Jag kämpar ska ni veta, riktigt jävla hårt, jag kämpar när jag inte ens orkar. Hela mitt liv har varit helt upp och ner och jag har nämt mycket om varför tidigare i bloggen.... Hur många liv har ett hjärta egentligen? Hur mycket klarar man av?
Jag har kämpat och gått igenom alldeles för mycket och även om jag är stolt över mig själv för det, på något konstigt sätt så käns det som att allting stannar för mig, hela tiden.. det känns som att jag har en röst i mitt huvud som säger "STOPP"du klarar inte mer.
Men jag vill ju leva, jag älskar livet. Men inte att det bara går åt helvete hela tiden, att jag faller längre och längre ner....
Det känns som att jag förstör för allt och alla i min närhet... Och jag vet inte vad som krävs för att jag inte ska känna så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0