Don't go that extra mile for someone who's not even worth the run

Ligger hemma i sängen, Mc Donalds har verkligen slitit ut mig! Febrig, ont i halsen, hostar, snorig näsa, ont i huvudet och seg i hela kroppen... Kände direkt när jag vaknade att jag inte hade klarat av det idag...
Aja orkar inte skriva mer just nu, men vi hörs nog senare!
Gymmade föresten med Emma efter jobbet igår, blev verkligen piggare av det men ändå helt död! 45 min på bandet, "rodde i 10" sen en sån konstig "cykla med armarna" i fem min bara för skoj skull...
Aja puuuuuss så länge...


Kommentarer
Postat av: Helena

vad fint hår du har

2011-11-23 @ 16:17:28
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0