SVAREN PÅ ERA FRÅGOR

EMMA:
tycker du om elefanter?
hur lång är du?
varför är du så söt?
erkänn älskar du mig?
vem älskar du mest, mig eller wille?
polle, älskar du mig?
SVAR: självklart elefanter är det bästa jag vet!
162 typ.. haha
du är söt, jag är inte söt pålle!
OFOOOK! nä men jag älskar er båda på helt olika sätt, mina grisar
NEEEEJ! i don't love you

Anonym
E du oskuld? ;)
Nej

Annika
Största målet med livet?
Största rädslan?
SVAR: inte en jäkla aning faktiskt.. klara skolan och få ett bra jobb kanske?
Att förlora någon som jag verkligen älskar..

agnes
vad är din favorit färg?
vad gillar du för frukt?
vad ska du göra imon?
PS FRÅGAR BA FÖR DU TVINGA MIG!!!!
Puss <3

SVAR: ROSA, men det beror på vad... gillar alla färger typ..
Brukar inte äta frukt.. Men jordgubbar och vindruvor! och gröna sura äpplen!
TRÄFFA DIG AGNÄÄÄÄZ IN THA SCHOOOL!

Emelie
hur kommer det säg att du är så vacker?
ey walla, kommer du med donken till mig i mon eller? ;) hahahaha

SVAR: Du är vacker om någon gummsan! HAHAHA ska praoa om två veckor dock men gå du till donken hahaha ;)

Wille
Guld, Vitt guld eller diamanter? :)
Älskar dig mest älskling <3

Svar: Vitt guld, med diamanter ;) hahaha
Älskar dig mer min baby!

Sara
Drömresmål? :)
Vill åka till spanien! Till min släkt och kolla min farfars grav eftersom jag aldrig varit där och vi inte har kunnat åka pga vissa anledningar... Sedan är det massa länder jag vill besöka! Thailand, Hong Kong, Kina, Turkiet, Grekland, London/Las vegas, Egypten, Italien åh ah.. hahah!

Anonym
Hejsan söt blogg du har om du vill kan du slänga in en fråga på min blogg :) på min frågestund alltså ha det bra kram Amanda :) <3

din favorit färg
Vad är din dröm
din dröm kille
vart vill du bo om du fick välja

SVAR: Tack så mycket!:)
Beror på till vad! Men rosa vitt svart grått blått rött, a dt mesta

Patricia
Vilka färger på håret har du haft?
Vad är din högsta önskan i livet?
Vad vill du uppleva för saker innan du dör?

SVAR: Föddes med svart hår, sedan blev det mörkblondt sedan har jag färgat det tusen gånger till ljusbrunt, brunt, mörkbrunt och nästan svart..
Jag vet inte vad som är min högsta önskan riktigt... ATT BLI FRAMGÅNGSRIK! HAHAH
Vill ha barn, man och hus, kanske en hund, ett bra jobb och ett bra liv typ!

Lonäää
När är du med mig ?!
Hahah gosi, jag vet inte! Snart!

Filippa: Vem skulle du göra allt för?
Svar: Min familj, mina närmsta vänner och min pojkvän.

Kaudia:
Vem e din bästa vän?
SVAR: Emma

Daniella:
vad brukar du göra på din fritid? :)
vilken är din favoritaffär?
vilka brukar du umgås med? :)

SVAR: Kompisar o pojkvän, plugga.
Oj det finns många.. Beroende på om det finns snygga kläder!
Men typ Bik Bok och Gina & Cubus.. Missäy, (Chelise och Tessie) Raglady. Men orkar aldrig lägga ner pengar på Raglady för allt är så jävla dyrt.. Hhaha och jag e tyvärr inte rik!!
Mest Emma, sen Marie, Tobbe, Mikkiz och så folk i skolan. ( Det är dom jag umgås med mest då alltså)

Emma donkenfriendo!
vilken e din favorit mat på donken? :D
SVAR: hahahaha så ful e du donkenfriendo! BIG MAC FÖR FAN MED CHEDDAR DIPP!!!

Mikkizz: Vem är världens bästa granne och barndomskompis?! ;)
SVAR: HAHAHAH INTE FAN E DET DU IALLAFALL! Jomen självklart, du och din bror ofc ;)

Lilla Sofia
Vad gjorde vi första gången vi träffades?? :)
SVAR: AHHAHAHA LUFFADE I STAN MED MASSA!

Murad
Vad var din första tanke om mig?
SVAR: Hahaha jag vet inte konstig typ.. Förlåt Murad! Hahaha du e jättego!

Alicia-biggest-fan
Skulle jag kunna få din autograf
SVAR: ABSOLUT!!!! Kom gärna förbi i skolan ;)

Anonym
vem är din närmaste vän?
Svar: Emma
Jag vet allt blev helt fucked up! Men aja... Det får duga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0