Sometimes, this is the best we can get.

Hej!
Kom nyss hem, har varit med min underbara pojkvän hemma hos honom. Hans bror körde mig hem.
Vaknade upp brevid världens finaste, rääättt tidigt! Sedan drog han runt halv tolv.. Vid halv tre mötte jag Emma och Niklas(hennes lillebror) Sedan gick vi hem till dom, satt och glodde lite på tv och vid tjugo över fyra tog vi bussen mot frölunda torg, och 20 bussen till eketrä kvart i fem. Jag skulle till min älskling och hon till sin syster som bor en hållplats efter min pojkvän.
Nu sitter jag här och är lite smått irriterad över att pappa har SPANSK TV PÅ HÖGSTA VOLYM.... AHJSASKASJLA.
Aja, vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. Vill att min älskling ska va här :(
Imorgon vid åtta -.- Åker jag mamma Emilia och (Danne)? till Ullared..
Rätt nice behöver mer leggins, ett par hörlurar och kanske mössa o vantar om det finns fina!
Och sen lite annat småplock kanske..
Aja, nu ska jag fortsätta vara för mig själv i min ensamhet... depp

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0